109

109

MY VIRTUAL WORLD
109

109

MY VIRTUAL WORLD

::: هفت 7 :::

فقط    ۷ روز دیگه مونده !!!!     ۷ روز دیگه شاید وقت خدافظی با یک تعصب یا یک غرور ..... نمیدونم می‌خوام چجوری با دوستام ، فامیلم و .... برخورد کنم ، دنیای من دنیایی جدا از اوناست ،  ۷   روز دیگه این‌موقع دارم شبای ایران رو از بالا تو هواپیما نگاه می‌کنم !  تو فرودگاه Heathrow  ساله پیش که اشک شوق تو چشمم جمع شده بود ولی‌ حالا چی‌ !!!؟؟؟ یه شوق همراه با اضطراب منو گرفته که نمیدونم چجوری توصیفش کنم ..... مهم اینجاست که هنوز ایران سرای من است ...... 


۷ گناه ، ۷ روز ، ۷ سال ، ۷ ماه ، ۷ ساعت  !!!  فقط ۷ تا دوست که ۷ تا جا تو قلبم واسشون گذاشتم با هفت اختیارم ۷ بار طواف می‌کنم بر سر سرای خود ، با اشکی شوق به میهمانیی میروم که شاید ، که شاید ، میزبانان من چشم دیدنم را نداشته باشند ..... 


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

بری دیگه بر نگردی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد